دانلود آهنگ جدید مصطفی مهدی بنام دوست دارم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید مصطفی مهدی بنام دوست دارم با بالاترین کیفیت

Download New Music Mostafa Mahdi – Dooset Daram

آهنگساز : مصطفی مهدی , ترانه سرا : نگار همتیان , تنظیم ، میکس و مستر : امید نیکان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مصطفی مهدی بنام دوست دارم :

چه خوبه که تو دنیامی چه خوب حال من با تو

دلم میلرزه وقتی که میگیرم هر دوتا دستات و

چه خوب تو تب این عشق واست هر لحظه بی تابم

بدون عطر آغوشت دیگه اصلا نمی خوابم

بدون عطر آغوشت دیگه اصلا نمی خوابم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید مصطفی مهدی بنام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

یه جوری با منی هر دم که این قصه حکایت شه

تو لیلی شی و من مجنون سر این عشق قیامت شه

یه کاری کردی با قلبم که فالم با تو تعبیر شه

یه کاری کردی با این مرد که عمری پای تو پیر شه

فضای خونمون گرمه تا وقتی که تو می خندی

دلم تنگ میشه بی وقفه تا پلکات و تو می بندی

برام مفهوم آرامش توی تموم دنیایی

دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم دارم دارم

دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

چه ساده عاشقم کردی تو روزای پر از دردم

به روزای بدون تو محاله دیگه برگردم

چه رویایی میشه هر شب تو چشمات عکس من باشه

چه خوبه که تو اینجایی که دنیام با تو زیبا شه

چه خوبه که تو اینجایی که دنیام با تو زیبا شه

دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم دارم دارم

دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید مصطفی مهدی بنام دوست دارم , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Mostafa Mahdi , Download New Music Mostafa Mahdi Dooset Daram , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ دوست دارم , دانلود آهنگ دوست دارم از مصطفی مهدی , دانلود آهنگ دوست دارم با صدای مصطفی مهدی , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ مصطفی مهدی , دانلود آهنگ مصطفی مهدی دوست دارم , متن آهنگ دوست دارم مصطفی مهدی , هشتادپهلو , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 14 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی